امام جمعه چهارباغ:
انشقاق در جبهه انقلاب، به نفع ضد انقلاب خواهد بود

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه نباید فراموش کنیم ضربه‌ای که در طول تاریخ از اختلاف و انشقاق بر پیکر جبهه انقلاب وارد شد، یادآور شد: منشا فتنه‌های سال‌های اخیر، عدم وحدت جبهه انقلاب بود و ضدانقلاب از فرصت استفاده کرد، به کاندیداها عرض می‌کنم از گذشته عبرت بگیرند و اتحاد را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فضائل روزهای ماه ذی‌الحجه گفت: در شهرستان چهارباغ و روستاهای این شهرستان، برنامه‌های ویژه روز عرفه و سایر اعیاد ماه ذی‌الحجه به همت مسئولین برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام دربانی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: انتخابات فرصتی است برای آزمون اخلاق در جامعه، توصیه می‌کنم تبلیغ کاندیدای خود را انجام دهید اما بی‌اخلاقی و تخریب نکنید.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم ضربه‌ای که در طول تاریخ از اختلاف و انشقاق بر پیکر جبهه انقلاب وارد شد، یادآور شد: منشا فتنه‌های سال‌های اخیر، عدم وحدت جبهه انقلاب بود و ضدانقلاب از فرصت استفاده کرد، به کاندیداها عرض می‌کنم از گذشته عبرت بگیرند و اتحاد را حفظ کنند.

امام جمعه چهارباغ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دادگاه کانادایی بعد از چندین سال در مورد قضیه هواپیمای اوکراینی، خطای شرکت هواپیمایی اوکراین را مقصر اصلی اعلام کرد، دشمن سال‌ها از این خبر به ما ضربه زد اما در نهایت روسیاهی بر خودش ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دربانی اظهار داشت: رهبری گفتند برائت در حج امسال باید دشمن‌شکن باشد و ما با مشت‌های گره کرده خود، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.

وی در پایان با تقدیر از حضور مسئولین چهارباغ در میزهای خدمت و ارائه گزارش‌های خدمات به مردم، از جهادگران و مسئولین جهاد نیز به مناسبت هفته جهاد تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا