مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز:
گرامیداشت ششمین گردهمایی روز جهانی ام اس در آسایشگاه خیریه کهریزک

مراسم بزرگداشت روزجهانی ام اس در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، مراسم باشکوه ششمین گردهمایی روز جهانی ام اس، با اجرای برنامه های متنوع (موسیقی ،نمایش پنهان ،اجرای گروهی توسط معلولان آسایشگاه و…) با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، معاونین، مدیران، مسئولان مربوطه و همچنین تعداد زیادی از توانخواهان و معلولان ام اس در سالن اجتماعات آسایشگاه برگزار شد.
این مراسم پس از تلاوت قران مجید توسط ناصر ساکتی مددجوی ساکن در ساختمان یاس با اجرای دلنشین المیرا علیدادی مددجوی ام اس آسایشگاه در سالن اجتماعات آسایشگاه آغاز شد و در ادامه با خوانندگی و اجرای موسیقی شاد و زنده توسط هنرمندان البرزی، توانخواهان دارای ام اس ساختمان یاس و برنامه های مفرح و شاد، ساعاتی خوش برای حاضرین رقم خورد.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن گرامیداشت روز جهانی ام اس در این خصوص بیان کرد: به رسم ادب خدمت میهمانان، خیرین، نیکوکاران و هنرمندان خیر مقدم عرض می نمایم، همچنین به تمام همکاران پرتلاش خسته نباشید و خدا قوت می گویم چرا که با تلاش های شبانه روزی، عشق، انگیزه، امید به زندگی و مهربانی فراوان را تقدیم بیماران ام اس آسایشگاه می کنند و به بهانه این روز جهانی ارزشمند گرد هم آمده تا در کنار هم یک روز شاد و فراموش نشدنی برا ی توانخواهان رقم بزنند.
دکتر وجدانی در ادامه بیان داشت: ام اس را در واقعیت و به عنوان یک بیماری بپذیریم و با تلاش و تحقیق، با هدف آگاه سازی و توجه بیشتر، تازه های علمی را جهت پیشگیری و درمان بیماران ام اس میان آحاد مردم و جامعه بشری به اشتراک بگذاریم.

دکتر وجدانی در پایان با الهام گرفتن از شعر زیبای سعدی افزود: آنچه باعث می شود که ما با همه درد ها شاد باشیم و به زندگی ادامه دهیم داشتن امید است و در مرحله بعدی دوست داشتن، امید به زندگی را زیاد می کند و به زندگی معنا می بخشد. از خداوند منان برای همه عزان شادکامی و تندرستی طلب می کنم و از تمام همکاران علی الخصوص نیکوکاران که این محفل زیبا، دلنشین و شاد را برای مددجویان مهیا کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

شایان ذکر است در مراسم جشن بزرگداشت روز جهانی ام اس که با حضور بیش از 300 توانخواه اعم از بیماران ام اس، معلولان جسمی حرکتی، کودکان معلول ذهنی و اتیسم و همچنین سالمندان همراه بود، هنرمندان البرزی با اجرای زنده موسیقی دشتی، اجرای گیتار، نمایش پنهان و برنامه های شاد، لحظات زیبایی را رقم زدند و حاضرین مراسم را به وجد آوردند.
همچنین در حاشیه مراسم ضمن پذیرایی و عکس یادگاری از خیرین و نیکوکاران تجلیل به عمل آمد.

دکمه بازگشت به بالا