علی قاسم پور عضو شورای اسلامی شهر کرج:
قطعی برق و خاموشی‌های مکرر باعث نارضایتی و انتقاد مردم شده است

عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از قطعی های مکرر گفت: قطعی برق و خاموشی‌های مکرر در چند روز گذشته باعث نارضایتی و انتقاد بسیاری از مردم شده و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر طی توصیه ای به شرکت توزیع برق استان البرز اظهارداشت: در چند روز گذشته به دلیل افزایش درجه حرارت هوا و افزایش بار توزیع برق خاموشی‌های مکرر بسیاری از امور شهروندان را مختل ساخته و اعتراض مردم را برانگیخته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: قطعی‌های برق در برخی نقاط کرج به صورت ناگهانی انجام می شود و باعث خسارت به لوازم برقی می شود که جبران خرید لوازم با توجه به گرانی برای خانوارها سخت می شود.

قاسم پور با دعوت از مردم‌ برای کنترل مصرف برق بیان کرد: از ریاست محترم شورای شهر درخواست می شود با توجه به اعتراض شهروندان مکاتبه یا جلسه ای در خصوص قطعی های برق با شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انجام شود تا تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج یادآور شد: از شرکت توزیع نیروی برق استان البرز درخواست می شود برنامه های احتمالی قطع برق را به شهروندان اطلاع رسانی کند.

دکمه بازگشت به بالا