جواد چپردار عضو شورای اسلامی شهر کرج:
به ناکارآمدی،جولان مدیران متخلف و چهره های پنهان اجازه تخطی یا تداخل نخواهیم داد

رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: گفتمان دروغ در مدیریت شهری عقوبت خوش ندارد، بیش از این به ناکارآمدی،جولان مدیران متخلف و چهره های پنهان اجازه تخطی یا تداخل نخواهیم داد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر طی تذکری در بخش دوم سخنانش خطاب به شهردار اظهارداشت:شائبه نقل قول شما یا مدیران محترم از توصیه سرداران،فرماندهان و مدیران نهاد های انقلابی در تعیین صلاحیت برای مصادیق مدیریت شهری اگر نقل صدق باشد،خطای فاحش است چون صلاحیت بر اساس سوابق،مستندات و مکاتبات رسمی است و طرح تواصی شفایی افراد واقع،معمول یا مصلحت نیست و اگر نقل کذب است که این جفا در حق نهادهای مطروحه بخشودنی نیست.
رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود:کدام آدم عاقلی اجازه می دهد با طرح دروغ، صیانت یا قداست یک نهاد را خرج معاونت خدمات شهری یک کلان شهر نمایند،آن هم مدیر منطقه ای که عوامل آن به اتهام دست درازی به بیت المال در بازجویی به سر می برند،هر عقل سلیمی می داند که سه گانه ی اهمال ،سو مدیریت یا خدای ناکرده احتمال تداخل در تخلفات حادث در منطقه نباید سبب ارتقای مدیر و سکانداری معاونت مهم گردد.
چپردار اذعان کرد: به شیوع این اخبار کذب در نقل و نشر توصیه نامه ها در میان کارکنان پاسخ روشن یا پایان قاطع داده شود.هر چند قاطعانه به خطای فاحش و رویه های غلط جنابعالی در موارد طرح دروغ در رد صلاحیت همکاران، توصیه به انعقاد قرار داد پسماند با معاونت وزارت خاص،قید شرط رایگان سازی بلیط اتوبوس های برقی از سوی وزیر محترم یا تاکید به دستور مقام محترمی از استان در متن لوایح تذکر مکرر داده بودم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خطاب به مدیریت شهر بیان کرد:من،شما و هر مسئولی غلط می کنیم، با شهدا عکس یادگاری بیاندازیم و عکس مرام شهدا عمل نماییم. شهدایی که ما با آنها مانوس بوده ایم و یا داغی خون و تکه های مغز متلاشی شده برخی را هنوز در صورت خود حس می کنیم،والله خود را صادقانه، خالصانه و گمنام فدای ماندن دیگران کرده اند.
وی تاکید کرد:شایسته نیست من یا شما با پررویی از نام،عکس،نسبت با شهید،وزیر متبوع یا هر نهاد انقلابی برای دیده شدن یا استمرار ناکارآمدی خود سود جویی نماییم.حیا،صبوری،مصلحت و سکوت حدی دارد.دروغ،ناکارآمدی و نادیده انگاری پاکدستی در انتصاب و استمرار مدیریت های متخلف تحت امرتان به انضمام حیف و میل بیت المال آستانه این صبوری و مصلحت را گذرانده است.
چپردار خطاب به رییس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:همانگونه که مکاتبه هم کرده ام،تا زمانی که رییس کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری این شورا یا ناظر در کمیسیون ماده هفت هستم،این مصادیق معاونت خدمات شهری و غیر تخصصی سازمان پسماند را به حضور یا همکاری نخواهم پذیرفت.
وی خاطرنشان کرد:اگر برای اصلاح شایسته گزینی مدیریت شهری اقدام، برنامه،اختیار یا مسئولیتی ندارید،خواهشا برای جایگزینی ریاست من در کمیسیون برابر قانون اقدام عاجل نمایید.
رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت:من به این مصادیق و رویه های غلط،نا متعارف،غیر تخصصی،نقض پاکدستی و شائبه صلاحیت تاییدیه نمی دهم. نفس انتصابات و چینش های شهرداری پشیزی نمی ارزد،کارآمدی مهم است و من اختیار، اعتبار و آبروی خودم را خرج احدی نخواهم کرد.

دکمه بازگشت به بالا