مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج:
مطالبه مردم در سطح جمع كردن زباله و فقدان سطل زباله و رفت و روب تنزل پيدا كرده أست

نائب رئیس و رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبه مردم در اغلب مناطق کرج بويژه مناطقي با تمركز جمعيت بالا در سطح جمع كردن زباله و فقدان سطل زباله و رفت و روب تنزل پيدا كرده أست.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر طی تذکری به شهردار با بیان اینکه متاسفانه كوتاهي،قصور و ناديده انگاشتن مردم هر روز در مجموعه شهرداري بيشتر نمايان ميشود، اظهارداشت: عملكرد شهرداري بويژه در حوزه خدمات شهري و سازمانهاي زير مجموعه اين حوزه به نحوي است كه مطالبه مردم در اغلب مناطق بويژه مناطقي با تمركز جمعيت بالا در سطح جمع كردن زباله و فقدان سطل زباله و رفت و روب تنزل پيدا كرده أست.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:بازديد ها و ملاقات با همشهريان در شورا در محلات ،تصاوير متعدد ارسالي تماس هاي مكرر شهروندان از محلات مختلف و آنچه به عينه قابل مشاهده أست گوياي ضعف شديد در ارائه خدمات روزمره و ذاتي شهرداري است
گويا تذكرات متعدد پيگيري هاي مكرر تغييري در وضع موجود ايجاد نكرده أست .
قهرمانی به وضعيت معدود پارك هاي محلي در شروع فصل تابستان اشاره و تصریح کرد: براي مثال پارک های محلی حسن آباد ،براي مردم و اهالي غير قابل استفاده است،امكانات اوليه پاركها كه با هزينه هاي ناچيز قابل ترميم است مدتهاست به حال خود رها شده وسايل بازي كودكان عمدتا غير قابل استفاده و براي كودكان خطرناك، رسيدگي به تاسيسات و مبلمان پاركها در حد صفر است.
رئیس کمیسیون نظارت وحقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: آقاي شهردار بفرماييد به مردم به ساكنين و اهالي اين محلات چه پاسخي بايد داد؟ بفرماييد ايراد كار كجاست كه امروز دغدغه عضو شورا بايد پيگيري وظايف تعريف شده و روزمره و داراي اعتبار مشخص شهرداري باشد.
قهرمانی تاکید کرد: شما به عنوان مقام اجرائي مديريت شهري بفرماييد اين وضعيت نابسامان ارائه خدمت به مردم در اين سطوح كه عرض كردم تا كجا بايد ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تماماً در حال عذر خواهي از مردم هستيم چون حق دارند صدايشان شنيده نميشود مشكلات محلات همچنان باقي و البته در حال افزايش است مشكلاتي كه نبايد وجود داشته باشند.
قهرمانی یادآور شد: نسخه جمع آوري زباله براي منطقه اي مثل جهانشهر كه تمركز جمعيتي به مراتب پايين تر از حيدرآباد و حصارك دارد آيا در مناطق و محلات پرجمعيت ميبايست يكي باشد.
وی افزود: یکی دیگر از بدیهات و وظایف ذاتی شورای که امروزموضوع آسفالت و تراکنش روکش معابر با تذکر حل بشود. بماند که هنوز کوچه های خاکی در محلات داریم و مناطق که به تازگی پروانه در آن محل صادر می شود. قهرمانی انتقاد کرد: بعضاً درخواست آسفالت مناطق از سازمان عمران به هفت، هشت ماه میرسد ، فصل ترمیم تراش و روکش آسفالت است که متاسفانه انجام نشده است.

دکمه بازگشت به بالا