وزیر صمت در حاشیه افتتاح از واحدهای صنعتی اشتهارد:
احیا و توسعه صنایع راکد و نیمه فعال در اولویت است

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه رئیس جمهور شهید بر فعال سازی صنایع راکد و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود تولیدی کشور تاکید داشت، اعلام کرد: بر این اساس احیای صنایع راکد و نیمه فعال و توسعه واحدهای صنعتی فعال از مهم‌ترین اولویت‌های این وزارتخانه است.

عباس علی آبادی در حاشیه افتتاح و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اشتهارد استان البرز افزود: تلاش ها بر این است تا از ظرفیت های موجود تولیدی و صنعتی کشور به خوبی بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: بر این اساس دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد ، نیمه فعال و فعال کشور را به چرخه تولید بازگردانده یا توسعه داده است.

علی آبادی گفت: اکنون نیز این روند با سرعت و شتاب در حال طی شدن است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان البرز اظهار کرد: از آنجا که این استان به لحاظ تراکم جمعیت و وسعت کم با مشکلاتی در بخش تامین زمین مورد نیاز صنایع مواجه است، بر این اساس راه اندازی صنایع با فناوری و دانش بالا برای البرز هدفگذاری شده است.

وی ادامه داد: استان البرز به لحاظ منابع آبی نیز با مشکل مواجه است و باید واحدهای صنعتی کم آب بر با عمق فناوری در این استان راه اندازی شود.

علی آبادی درخصوص توسعه لکه ها و شهرکهای صنعتی البرز گفت : این برنامه با رویکرد حفظ محیط زیست و توجه به فناوری بالا دنبال خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت محصولات شرکت های خودروسازی کشور بیان کرد: این شرکت ها باید متناسب با استانداردهای موجود محصولات با کیفیت تولید کنند.

همچنین با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت یک واحد تولید ظروف بهداشتی و بسته بندی با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۵۰ نفر در اشتهارد به بهره برداری رسید.

همزمان با سفر علی آبادی به استان البرز امروز در مجموع سه واحد تولیدی و صنعتی در این استان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا