مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:
در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در کشور تحویل دانش آموزان شد

مشاور فنی و نظارت رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۵۷۰ پروژه با ۱۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، عماد مخدومی، مشاور فنی و نظارت رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ظهر امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در البرز که در تالار قصر رز کرج برگزار شد، خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی را شعار جشنواره امسال عنوان کرد و اظهار داشت: شعار امسال با فعالیت هایی که خیرین سالیان سال داشته اند، عجین شده است.

وی مطرح کرد: امسال بنا داریم با توجه به شعار سال و خدماتی که خیرین ارائه می دهند، جهش فوق العاده ای را رقم بزنیم که جهش صددرصدی نسبت به سال گذشته پیش بینی می شود. در سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان تعهد خیرین تحقق یافت که ۳۰۰ درصد رشد داشته است. در این راستا ۲ هزار و ۵۷۰ پروژه با ۱۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان شد.

مشاور فنی و نظارت رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه از این تعداد حدود ۳۴۴ پروژه تمام خیری و بیش از یک هزار و ۴۰۰ پروژه مشارکتی بود، عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس با حضور ۱۵ هزار گروه جهادی در طرح شهید عجمیان بهسازی شد.

گفتنی است، همچنین در این مراسم با پخش نماهنگی ویژه از ثمرات به یادماندنی ۱۰۱۷ روز فداکاری شهید جمهور یار و یاور دلسوز مدرسه سازی ایران، که با ساخت ۳۱ هزار و ۹۵۴ کلاس درس هدیه سیدالشهدای خدمت مرد خستگی ناپذیر، به دانش آموزان ایران اسلامی است یاد شد، یادی که در خاطرها باقی خواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا