شهرستان چهارباغ:
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ برگزار شد

عباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ با حضور امام جمعه،فرماندار ،میهمانان و اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه شهرستان خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ، در ابتدای جلسه میرزاوند دبیر شورای فرهنگ عمومی ، فراز هایی از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات ، گزارش مصوبات قبل و ایام مناسبتی پیش رو در قالب دستور جلسه را بیان نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه و رییس شورا در خصوص اجراي مصوبات جلسه قبل و حضور باشكوه مردم ولايت مدار شهرستان چهارباغ در مراسم تشييع شهداي خدمت و سالروز ارتحال امام راحل (ره) از همه خادمين به ملت و دستگاهها تقدير و تشكر کرد.

همچنین در ادامه در خصوص موضوعات دستور جلسه و پیشنهادات اجرایی مناسبتهای پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

مهندس جعفری فرماندار و نائب رئیس شورا نیز تقاضای فعالیت همه جانبه دستگاه ها در امرمشاركت و برگزاري پرشور انتخابات و دنبال كردن راه شهيد رئيسي در خدمت به مردم را سرلوحه برنامه هاي آتي خواند و بيان داشت: اجرای مراسم ویژه دهه امامت و ولايت بايد بصورت پرشور در شهرستان برنامه ريزي و اجرا گردد و مردم طعم شيرين دهه امامت و ولايت را كه مزين به نام مولاي متقيان حضوت علي (ع) است بچشند .

در خصوص مشاركت و اقناع فرهنگي در خصوص انتخابات نيز ، مقرر شد با ((تشكيل اتاق وضعيت اطلاع رساني و رسانه)) اين اقدامات و خدمات به مردم به صورت اماري در معرض ديدعموم مردم قرار گيرد.
این جلسه با ارائه نقطه نظرات اعضا و تصویب ۴ مصوبه به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا