رویداد رسانه ای «جام امید» در استان البرز برگزار می شود

به گزارش کوه سرفراز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار داشت: رویداد «جام امید» با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت های استان البرز در بخش های علمی، دانش بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایر بخشها با هدف امید آفرینی در بین اقشار مختلف جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهادخدمت رسانی، جهاد امیدآفرینی در البرز برگزار می‌شود.

وی با دعوت از رسانه ها و فعالان مجازی جهت شرکت در رویداد «جام امید» و دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی و تیم های؛ سه نفره، پنج نفره اسامی خود را به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه اعلام کنند.

نوروزی فر گفت: در این رویداد فعالان رسانه ای و فضای مجازی به مدت ۲۴ ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران مذکور به اصحاب رسانه و طرح سوال و انجام مصاحبه های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه ای و انتشار سریع و حرفه ای آن به نمایش بگذارند.
وی افزود: محتواهای تولید شده ی رسانه ای توسط هیئت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می شود و این عزیزان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: جام امید در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر ، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می شود.
نوروزی فر عنوان کرد: شاخص های ارزیابی آثار نیز شامل؛ حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان است.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان بسیج رسانه استان البرز واقع در کرج چهارراه کارخانه قند فرهنگسرای کوثر مراجعه و یا با شماره تلفن 02632216580 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا