• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ:

پاکسازی طبیعت توسط شرکت پاکبان در شهرستان ساوجبلاغ به صورت نمادین برگزارشد

  • کد خبر : 24219
  • 05 اردیبهشت 1403 - 16:06
پاکسازی طبیعت توسط شرکت پاکبان در شهرستان ساوجبلاغ به صورت نمادین برگزارشد
به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار " مشارکت مردم ، ایران در برابر پلاستیک ، نجات زمین " برنامه پاکسازی زمین از پسماندها و کیسه های پلاستیکی توسط شرکت لبنیات پاکبان با همکاری اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ اجرا گردید .

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، محمد کلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: همزمان با سومین روز از هفته زمین پاک به میزبانی شرکت پاکبان و با مشارکت و حضور کارشناسان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست ، محدوده شرکت پاکبان تا سه راه شنده از پسماند و کیسه های پلاستیکی پاکسازی گردید.
کلاته با اشاره به این نکته که حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است گفت : هدف از اجرای برنامه های پاکسازی طبیعت را گرامیداشت هفته زمین پاک، تجدید پیمان دوستی با زمین و ترویج فرهنگ نریختن زباله در طبیعت عنوان کرد و افزود: با اجرای آیین پاکسازی طبیعت به مردم یادآور می شود که نتیجه رفتار آن ها می تواند چه تاثیراتی روی محیط زیست و زندگی خودشان داشته باشد.
وی در پایان ضمن قدردانی از اهتمام مدیران شرکت پاکبان جهت برگزاری این مراسم ، ابراز امیدواری کرد که با کاهش استفاده از کیسه و ظروف پلاستیکی ، می توانیم در حفاظت از محیط زیست و زمین نقش مؤثری را ایفاء و این امانت الهی را سالم به آیندگان بسپاریم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=24219