• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
فرمانده سپاه فردیس:

نقش سپاه در امنیت منطقه مشهود است

  • کد خبر : 24080
  • 02 اردیبهشت 1403 - 18:05
نقش سپاه در امنیت منطقه مشهود است
فرمانده سپاه فردیس گفت: عملیات «وعده صادق» اقتدار نظامی کشور را به صورت حقیقی در عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشت.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از  تیتر یک، جعفر فلاح‌نژاد به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یک نیروی مردمی و از جنس مردم است و همیشه در بزنگاه صحنه‌ها حضور داشته و مردم نیز شاهد این مهم بوده و هستند.

فرمانده سپاه فردیس با بیان اینکه سپاه مصداق آیه أشداء علی الکفار رحماء بینهم است، ادامه داد: خداوند در این آیه می‌فرماید؛ «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» این سپاه اشدّاء علی الکفّار است.

وی افزود: عملیات وعده صادق، پاسخ موشکی سپاه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بود و ضرب شصتی برای دشمنان نظام بود تا حواس خود را جمع کنند.

فلاح‌نژاد تصریح کرد: نقش سپاه در امنیت ایران و منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست و عملیات وعده صادق اقتدار نظامی کشور را به صورت حقیقی در عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه نقش سپاه در فروکش شدن بیماری منحوس کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: سپاه در شرایط کرونا تمام تجهیزات و امکانات خود را به صحنه آورد و رزمایش کمک مؤمنانه توسط نیرو‌های بسیجی و سپاهی موج‌امید را در روز‌های سخت در کشور طنین‌انداز کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه تولید نیز اقدامات شایسته‌ای انجام داده است، ادامه داد: کارگاه‌های تولیدی بسیار زیادی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه سرپا مانده و ساخته شده و گامی در جهت اشتغال‌زایی برداشته و توانسته بخشی از نیاز تولید کشور را تأمین کند، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری رشد تولید می‌تواند مشکلات اقتصادی را در کشور برطرف کند.

فلاح‌نژاد با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق شکست اسرائیل را چندین سال نزدیک کرد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات غیرانسانی که در منطقه انجام می‌دهد، نابودی خود را رقم می‌زند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه مکتبی انسان‌ساز است، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته این مکتب بود و امروز دشمن به تعبیر رهبری از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد و این مکتب باید هر روز ترویج و گسترش یابد.

وی تأکید کرد: سپاه شهرستان فردیس در حوزه محرومیت زدایی با اهدای بسته‌های معیشتی، خدمت‌رسانی در حوادث طبیعی حتی در سایر استان‌ها، تسهیل‌گری در ازدواج با اهدای جهیزیه، مرمت خانه‌های محرومان، برقراری امنیت کوی و برزن، تعامل با سایر دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای افزایش نشاط اجتماعی کارنامه درخشانی دارد و رهبری نیز می‌فرمایند: «من از سپاه راضی هستم، اما قانع نیستم» و ما نیز پیرو بیانات فرمانده معظم کل قوا تلاش می‌کنیم تا خدمات شایسته‌تری را به مردم ارائه کنیم.

فلاح‌نژاد در پایان اظهار داشت: ترویج روحیه بسیجی رسالت بسیار مهمی است که رعب دشمنان نظام را به همراه دارد و می‌تواند هویت گمشده نسل آینده کشور را احیا کند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=24080