• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج:

لزوم تخصیص مکان برای راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با هدف توسعه اشتغال

  • کد خبر : 24037
  • 01 اردیبهشت 1403 - 6:42
لزوم تخصیص مکان برای راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با هدف توسعه اشتغال
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری یکی از مهمترین برنامه‌های خود را حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار برای تامین بازار فروش محصولات آنان در عرصه اقتصادی و بازار قرار دهد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مریم قهرمانی صارم در جلسه یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: زنان کارآفرین در عرصه‌های اقتصادی به دنبال جذب و تامین بازاری برای فروش محصولات خود هستند که از مدیران مناطق درخواست می شود به این مهم توجه کرده و سوله و یا مکانی را برای این قشر تامین کنند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در این راستا سال گذشته مدیر منطقه 4 شهرداری اقدام به تامین مکان با مدت معین نمود که جای قدردانی دارد.
قهرمانی در بخش دیگری از سخنانش به ساماندهی دستفروشان اشاره و اذعان کرد: ساماندهی و مدیریت یکپارچه دستفروشان در مناطق مختلف و پرترافیک مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته شود.
وی با بیان اینکه با انتقال دستفروشان به مکان مناسب دیگر شاهد سد معبر در کرج نباشیم،خاطرنشان کرد: مردمی که برای خرید پوشاک، اقلام مصرفی و خوراکی، لوازم خانه و … وقت بیشتری را در خیابان‌ها می‌گذرانند و از سوی دیگر حجم گسترده دستفروشان و بساط کنندگان در خیابان‌ها موجب ترافیک‌های سنگین و اشکال در تردد می‌شود. این هرج و مرج تا جایی پیش می‌رود که حتی مغازه‌داران هم که به ستوه آمده اند.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج ،طرح ساماندهی دستفروشان در کلانشهر کرج را مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌ها و شهرداری دانست.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=24037