• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نظرآباد:

بررسی وضعیت پروژه های عمرانی با حضور شهردار در صحن شورای اسلامی شهر نظرآباد

  • کد خبر : 24015
  • 31 فروردین 1403 - 15:04
بررسی وضعیت پروژه های عمرانی با حضور شهردار در صحن شورای اسلامی شهر نظرآباد
وضعیت پروژه های عمرانی اتمام یافته ،  در حال اجرا و پیش بینی شده با حضور دکتر صفری شهردار نظرآباد در صحن شورای اسلامی شهر نظرآباد بررسی گردید.

به گزارش کوه سرفراز، در ابتدای این نشست ناصر اکبرزاده رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد ضمن تبریک اعیاد گذشته ، از زحمات شهردار ، معاونین و کارکنان شهرداری در سال ۱۴۰۲ تقدیر نموده و گفت:

سال گذشته ، سالی پر تلاش برای مجموعه مدیریت شهری بود . تعدادی از پروژه ها در سال گذشته به بهره برداری رسیده و تعدادی آغاز شده که همچنان در مسیر اجرا قرار دارد و تعدادی نیز امسال آغاز خواهند شد.

وی افزود: به فضل الهی امسال نیز همچون سه سال گذشته شورای اسلامی در دور ششم ، شاهد اتفاقات خوبی در مسیر خدمت رسانی به شهروندان عزیز نظرآبادی خواهیم بود.

ناصراکبرزاده گفت: باتوجه به جلسه تخصصی برگزار شده با فرماندار محترم درخصوص پروژه های مدیریت شهری، مقرر شد انشعابات برق، آب و گاز زمین های ملاصدرا(زمین های غربی دارایی) توسط ادارات مربوطه حل وفصل شود و نیز باعنایت به اینکه باتدابیر و تلاشهای طاقت فرسای مدیریت شهری و شهردار محترم مجوزساخت وساز آن زمینها مرتفع گردیده،جدولگذاری ومعبرهای لازم انجام شده، صاحبان زمین ها می توانند مجوز ساخت بگیرند. امیداست درآینده نزدیک زمینهای مذکوربه کارگاه عمرانی تبدیل شود و سیما منظر ورودی شهر ازسمت بلوارخلیج فارس با زیبایی خاص به منصه ظهورگذاشته شود

در ادامه نشست دکتر علی صفری شهردار نظرآباد در خصوص پروژه های مختلف عمرانی شهرداری گزارشی ارائه نمود و گفت: ان شاءالله در طول شش ماهه اول سال جاری پروژه های فرهنگسرا امام علی(ع) ، ساختمان مدیریت حمل و نقل،کتابخانه عمومی امام صادق(ع) ، فاز ۲ جاده سلامت
جاده سلامت فاز ۲ و همچنین تعریض بلوار خلیج فارس(جاده بادامک ) به بهره برداری خواهدرسید.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر نظرآباد،پروژه های بازگشایی زیرگذر راه آهن بلوار خلیج فارس و احداث ایستگاه قطار درحدود ۴ ماه آینده عملیاتی می گردد

در این نشست ، اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد بر توزیع عادلانه خدمات در بین مناطق و محلات مختلف شهر تاکید کرده و برجدیت مجموعه مدیریت شهری در خدمت به مردم صحه گذاشتند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=24015