• برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

با اصنافی که در مسئله حجاب و عفاف همکاری نکنند، برخورد جدی می شود

  • کد خبر : 23994
  • 30 فروردین 1403 - 4:57
با اصنافی که در مسئله حجاب و عفاف همکاری نکنند، برخورد جدی می شود
جابری انصاری: با توجه به تذکراتی که از قبل به برخی واحد های صنفی و فروشگاه ها در خصوص رعایت حجاب و عفاف داده شده، در صورت عدم رعایت این امر، برخورد جدی و قانونی می شود.
به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، اظهار داشت: رعایت شئونات اسلامی بالاخص مسئله حجاب و عفاف یکی از دغدغه های شهروندان و از ضروریات دین مبین اسلام است و پاسخ دهی مناسب به این دغدغه ها جزو دستور کار مراجع فرهنگی و قانونی از جمله نیروهای خدوم ناجا است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: اکنون که طرح برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در معابر عمومی و اصناف آغاز شده، در ماه‌های اخیر وضعیت حجاب در برخی اصناف و فروشگاه ها نگرانی مردم و متدینین را در بر داشته است تا آنجا که جمع زیادی از مخاطبان پیگیری و مقابله جدی با بدحجابی و کشف حجاب را از مسئولان خواستار بودند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: در بازرسی های بعمل آمده تبلیغ تصاویر زننده و نیمه عریان بانوان و لباس های زننده و مروج بی حجابی در واحد های صنفی مجتمع های تجاری ، واحد‌های صنفی مستقر در سطح شهر دیده شده که با این هنجارشکنی از این به بعد با همکاری پلیس محترم اماکن برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.
جابری انصاری در خاتمه ضمن تقدیر از اماکنی که مسئله حجاب و عفاف و ترویج این فرهنگ متعالی را اهمیت می دهند، خواستار رعایت بیش از پیش این قانون در اصناف شد.
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23994