• برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
فرمانده انتظامي استان البرز:

کشف خودروهاي 150 ميلياردي قاچاق و دستگيري متهم سند نمره کار

  • کد خبر : 23986
  • 29 فروردین 1403 - 15:36
کشف خودروهاي 150 ميلياردي قاچاق و دستگيري متهم سند نمره کار
فرمانده انتظامي استان از کشف 2 خودرو قاچاق به ارزش 150 ميليارد ريال خبر داد و گفت: در اين عمليات يک متهم که اقدام به حک ارکان خودرو با تجهيزات خاص مي کرد نيز دستگير شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقاز خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامي استان از کشف 2 خودرو قاچاق به ارزش 150 ميليارد ريال خبر داد و گفت: در اين عمليات يک متهم که اقدام به حک ارکان خودرو با تجهيزات خاص مي کرد نيز دستگير شد.
سردار “حميد هداوند” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اعلام اين خبر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس امنيت اقتصادي استان البرز مشخص شد که فردي با حک ارکان خودرو با تجهيزات خاص بر روي خودروهاي قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها مي‌کند.
وي افزود: در ادامه ماموران مخفيگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه نامبرده را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به کشف 2 خودرو خارجي قاچاق به ارزش 150 ميليارد ريال از گاراژ متهم، گفت: همچنين تعدادي تجهيزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روي شاسي و موتور خودروها نيز در مخفيگاه نامبرده کشف شد.
سردار هداوند در پايان از تشکيل پرونده در اين خصوص و معرفي متهم به مرجع قضائي خبر داد و گفت: شهروندان نيز مي‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طريق شماره تلفن 096300 به ستاد خبري پليس امنيت اقتصادي فراجا اطلاع دهند

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23986