• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

رسانه ها انتقام خون شهدا از صهیونیست ها را هنرمندانه تبیین کنند

  • کد خبر : 23932
  • 27 فروردین 1403 - 16:05
رسانه ها انتقام خون شهدا از صهیونیست ها را هنرمندانه تبیین کنند
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز ، انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق از صهیونیست های جنایتکار نیازمند حرکت جهاد گونه رسانه ها و اطلاع رسانی هنرمندانه است.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از ایرنا، سعید جابری انصاری با قدردانی از رسانه های استان البرز در تبیین و اطلاع رسانی اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و مجازی با بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحبنظران در این شرایط حساس مورد انتظار است.

وی ادامه داد: ابعاد مختلف عملیات بزرگ وعده صادق و پاسخ کوبنده و تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست های کودک کش باید برای مردم جهان به خوبی تبیین و تشریح شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز از اصحاب رسانه خواست برای تبیین این رویداد مهم جهادگونه و هنرمندانه عمل کنند تا ابعاد مختلف آن برای مردم و جهانیان آشکار شود.

جابری انصاری از مردم انقلابی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، به خاطر برپایی جشن باشکوه شادمانی وعده صادق قدردانی کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه ای، از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23932