• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
شهردار گلسار:

اجرای عملیات جمع آوری مستمر نخاله های سطح شهر گلسار

  • کد خبر : 23929
  • 27 فروردین 1403 - 15:08
اجرای عملیات جمع آوری مستمر نخاله های سطح شهر گلسار
در راستای پاکسازی نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز حفظ بهداشت شهری عملیات پاکسازی نخاله به صورت گسترده در سطح شهر دستور کار حوزه خدمات شهری گلسار قرار گرفت.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی شهرداری گلسار ، مهندس گودرزی شهردار گلسار در این خصوص اظهار داشت: تخلیه نخاله‌‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌‌ها و اراضی خالی سطح شهر یکی از معضلاتی است که مدیریت شهری همواره با آن مواجه است و باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان، افت شاخص بهداشت و نظافت عمومی و آسیب به سیما و منظر شهری می‌شود.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری و پاکسازی معابر و اراضی از نخاله‌های انباشت شده از جمله اقداماتی است که همواره در دستور کار این شهرداری قرار دارد و در همین راستا، مقدار قابل توجهی نخاله‌ از سطح معابر و اراضی سطح شهر جمع‌آوری و انتقال یافت.

شهردار گلسار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نیروهای زحمتکش حوزه خدمات شهری شهرداری، از شهروندان تقاضا کرد برای ایجاد محیط شهری پاکیزه و آراسته از ریختن زباله و پسماند در معابر و اراضی سطح شهر خودداری نمایند.

به استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هرگونه تخلیه و رهاسازی پسماند و نخاله در سطح فضای شهری ممنوع بوده و برخورد با این موضوع در راستای کاهش آن، نیازمند کمک و همیاری تمامی شهروندان است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23929