• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
استاندار البرز در دیدار با هیات رئیسه خانه مطبوعات:

با اتحاد و انسجام مسیر توسعه استان را در پیش گرفته ایم

  • کد خبر : 23920
  • 27 فروردین 1403 - 9:01
با اتحاد و انسجام مسیر توسعه استان را در پیش گرفته ایم
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از اتحاد و انسجام ما، مردم استان بهره مند می شوند چراکه در چنین فضایی می توان به پیشرفت، توسعه و رفاه رسید.

به گزارش کوه سرفرازو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با رئیس و هیات رئیسه خانه مطبوعات استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با قدردانی از همراهی های اصحاب رسانه استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، افزود: در سایه همدلی و مودت، مسیر توسعه و آبادانی استان را در پیش گرفته ایم و تاکنون به نتایج ارزشمند و اثربخشی در کسب رضایتمندی مردم، دست یافته ایم.
وی ادامه داد: امسال با توجه به راهبرد و منویات مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، مسئولیت بزرگی بر عهده داریم و باید در این راستا تبیین گر و آگاهی بخش باشیم.
عبداللهی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از اصحاب رسانه استان خواست تا همچنان همراه باشند تا با اطلاع رسانی گسترده، مردم را از اهميت این انتخابات نیز آگاه کرده و بسترهای مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
وی گفت: از اتحاد و انسجام ما، مردم استان بهره مند می شوند چراکه در چنین فضایی می توان به پیشرفت، توسعه و رفاه رسید.
استاندار البرز افزود: از ابتدای مسئولیت خود در استان مجموعه مدیران را به تشکیل تعاونی های مسکن برای کمک به ارتقا معیشت و خانه دار شدن کارکنان، مکلف کرده ایم.
وی گفت: تعاونی مسکن خبرنگاران نیز از این امر مستثنی نیست و در مجموع بدنبال جانمایی اراضی مناسب در البرز برای تعاونی های مسکن استان هستیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23920