• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس:

استمرار رفع سد معبر در معابر شهر فردیس

  • کد خبر : 23909
  • 27 فروردین 1403 - 6:36
استمرار رفع سد معبر در معابر شهر فردیس
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس از استمرار طرح رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان توسط شهربان در معابر شهر خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، اصغر نصیری با اشاره به رفع سد معبر به ویژه در معابر اصلی شهر به عنوان یکی از مطالبات شهروندان، اظهار کرد: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان، رفع سد معبر در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای رفع سد معبر و جمع آوری دستفروشان بلوار شهدا در سال گذشته، افزود: طرح ساماندهی دستفروشان فردیس در ماه‌های پایانی سال گذشته،  با همکاری نیروی انتظامی و هماهنگی سایر نهادهای ذیربط در بلوار شهدا با  نتیجه قابل قبولی اجرا شد.

معاون خدمات شهر شهرداری فردیس اضافه کرد: در این طرح علاوه بر رفع سد معبر عمومی، به منظور کمک به معیشت وساماندهی دستفروشان،  در محل مناسب و پرتردد در بلوار شهدا  بازارچه ای برای این افراد ایجاد شد تا بتوانند نسبت به فروش اجناس و کسب درآمد اقدام کنند. همچنین در ۴ روز پایان سال هم به این افراد اجازه پهن کردن بساط داده شد.

وی با بیان اینکه در سال جدید شهرداری فردیس با اقدام گسترده و مجدانه  از سرگیری طرح ساماندهی دستفروشان را در دستور کار قرارداد؛ گفت: شهرداری فردیس با انتخاب پیمانکار واجد از طریق  شرکت های مراقبتی و حفاظتی نسبت به رفع سد معابر عمومی در سطح شهر به ویژه بلوار شهدا اقدام شده است.

نصیری همچنین ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، از کلیه کسبه و صاحبان صنوف خواست در اجرای این طرح همکاری بیشتری  داشته باشند و از قرارداون اجناس خود در خارج از مغازه و سطح معابر خودداری کنند

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23909