• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
دبیر نهضت ملی زندگی با آیه‌ها:

۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند

  • کد خبر : 23888
  • 26 فروردین 1403 - 11:03
۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، دبیر نهضت ملی زندگی با آیه‌ها، در برنامه‌ی گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری گفت:طرح زندگی با آیه‌ها با این محوریت شکل گرفت که ما بتوانیم تعدادی از آیات قرآن کریم که دربردارنده‌ی نیاز‌های واقعی امروز جامعه است را برای قشرهای مختلف از کودکان، نوجوانان، خانم‌ها و آقایان توضیح بدهیم.

در برخی از محور‌های نظرسنجی‌ها بالغ بر ۷۵ درصد مردم جامعه‌ که به سوالات پاسخ داده بودند، از این که قرآن را حفظ نیستند حسرت می‌خوردند. یا مثلا بالغ بر ۷۰ درصد مردم اعلام می‌کردند که حاضرند مبالغ قابل توجهی را برای آموزش قرآن و یادگیری قرآن هزینه کنند. بالغ بر ۹۲ درصد افرادی که در نظرسنجی‌ها شرکت کرده بودند تمایل داشتند که فهم و تدبر در قرآن را پیش ببرند.

افرادی که به صورت ویژه درگیر این طرح شدند و سعی کردند با آیات ارتباط بگیرند حدود ۱۸ میلیون نفر بودند و افرادی که فرای یک اقدام ساده وارد یک مسابقه‌ شدند و تا انتهای آن مسابقه رفتند بالغ بر ۱۰ میلیون نفر بودند.

حدود ۱۸ برنامه تلویزیونی در شبکه‌های مختلف از برنامه‌های افطار تا برنامه‌های سحری، حدود ۴۵۰۰ دقیقه مسابقات تلویزیونی که با عنوان زندگی با آیه‌ها از شبکه‌های مختلف برگزار شد، باعث شد حجم زیادی از مخاطب با این حرکت و با این نهضت ارتباط بگیرند و در مسابقات مختلف آن شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23888