• برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
شهردار چهارباغ:

بازدید مدیریت شهری چهارباغ از عملیات بهسازی و مناسب سازی پیاده راه پادگان شهید چمران

  • کد خبر : 23881
  • 25 فروردین 1403 - 17:34
بازدید مدیریت شهری چهارباغ از عملیات بهسازی و مناسب سازی پیاده راه پادگان شهید چمران
جاده سلامت با هدف نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان در مسیر حاشیه بلوار پیام حد فاصل پادگان شهید چمران تا خیابان زمزم مهدی آباد در حال احداث می باشد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری چهارباغ؛ مهندس موسوی شهردار به همراه مهندس افشاری نیا نائب رئیس شورای اسلامی شهر ، مهندس خیری عضو شورای اسلامی شهر ، دکتر رستمی عضو شورای اسلامی شهر و معاونت عمران ، مدیر ناحیه دو مهدی آباد و مسئول طرح توسعه فضای سبز از اجرای عملیات بهسازی و مناسب سازی پیاده راه (جاده تندرستی) پادگان شهید چمران (حاشیه بلوار پیام) بازدید کردند.

مهندس موسوی شهردار چهارباغ در حاشیه این بازدید گفت:  عملیات بهسازی و مناسب سازی  پیاده راه پادگان شهید چمران به طول ٧۵٠ متر و با اعتبار ٢۵ میلیارد ریال توسط شهرداري چهارباغ و با حمایت شورای اسلامی شهر در حاشیه بلوار پیام محدوده پادگان شهید چمران در حال اجراست.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر بیان نموده و گفتند : اجرای پروژه های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود ، اعضای شورای اسلامی شهر روند پیشرفت پروژه ها را مثبت ارزیابی کردند و از دست اندرکاران پروژه های مذکور خواستند تا با تمام توان روند تکمیل پروژه ها را پیش برده تا تقدیم شهروندان فهیم نماییم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23881