• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

حضور ۸۰۰ دانش‌آموز البرزی در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام

  • کد خبر : 23851
  • 24 فروردین 1403 - 16:41
حضور ۸۰۰ دانش‌آموز البرزی در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ما باید اهمیت قرآن را در بدنه آموزش و پرورش گسترش داده و به دانش‌آموزان نیز آموزش بدهیم.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از ایسنا، علی حجرگشت روز دوشنبه ۲۰ فروردین اظهار کرد: برنامه متمرکز بزرگترین محفل دانش‌آموزی جهان اسلام، در البرز با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز در کانون شهید سبحانی سپاه استان برگزار شد.

وی افزود: این محفل باشکوه قرآنی، امروز با حضور دانش‌آموزان قرآنی استان به‌صورت متمرکز در شهر کرج برگزار شد و شامل جزء خوانی قرآن کریم، اجرای تواشیح و قرائت دانش‌آموزان و حفظ‌خوانی حفاظ دانش‌آموز استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این محفل بزرگ و باشکوه قرآنی همراه با دانش‌آموزان سراسر کشور و جهان اسلام، موجب انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن کریم می‌شود.

این مسئول خطاب به دانش‌آموزان گفت: نسبت به حفظ قرآن کریم تا می‌توانید تلاش کنید و برای یادگیری مفاهیم این کتاب آسمانی کوشش داشته باشید چرا که زندگی بر اساس مفاهیم قرآنی زیبایی‌ها و معنویت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمان نیز باید در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با قرآن کریم زمینه را فراهم کنند، افزود: ما باید اهمیت قرآن را در بدنه آموزش و پرورش گسترش دهیم و به دانش‌آموزان نیز آموزش بدهیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23851