• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
چهارباغ:

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در سال جدید

  • کد خبر : 23568
  • 10 فروردین 1403 - 8:21
برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در سال جدید
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در سال جدید برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در سال جدید در محل دفتر امام جمعه شهرستان چهارباغ برگزارشد.
عباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ بیان داشت که ،اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ در سال جدید در روز سه شنبه ۷فروردین ۱۴۰۳ در محل دفتر امام جمعه محترم شهرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه ،میرزاوند دبیر شورا گزارش یکسال گذشته فعالیت ها و مصوبات را به صورت آماري ارائه نمود .  سپس حجت الاسلام دربانی امام جمعه و رییس شورا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در روز جهانی قدس تاکید نمودند.
سپس هریک از اعضای شورا به بیان پیشنهادات و نقطه نظرهای خود درخصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر پرداختند.
درادامه جناب آقای مهندس جعفری فرماندار و نائب رئیس شورا ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده از تمام مسئولان شهرستان درخواست نمود تا همراه با همکاران و درکنار مردم ،هرچه باشکوهتر در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.
در پایان جلسه نیز از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ،به پاس همکاری مستمر با اهداء لوح سپاس تقدير شد .
شايان ذكر است در سال گذشته ٩ جلسه با ٥١ مصوبه در ٤٦ بند به تصويب اعضاي محترم شوراي فرهنگ رسيد كه عمده مصوبات در حوزه قراني ، فرهنگي ،  ملي و مذهبي در صحن شورا طرح و تصويب شده بود .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23568

برچسب ها