• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البرز:

۱۳۰درصد از درآمد عمومی پیشبینی شده استان محقق شد

  • کد خبر : 23539
  • 06 فروردین 1403 - 19:10
۱۳۰درصد از درآمد عمومی پیشبینی شده استان محقق شد
در آمد های عمومی وصول شده استان در سال ۱۴۰۲مبلغ ۱۸۵/۷۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده آن ۱۳۰درصد محقق شده است.

توحید شیریزاد در گفتگو با روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، گفت: از این مبلغ وصولی ۱۳۹/۰۳۰ میلیارد ریال مربوط به مالیات است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده برای استان بیشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان می دهد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان البر افزود: خوشبختانه با رايزني هاي صورت گرفته از طرف اين سازمان و استاندار محترم و نيز مساعدت رييس سازمان برنامه و بودجه كشور، در سال ۱۴۰۳بودجه خوبي در پايه استان لحاظ و در بخش بودجه عمراني افزايش بسيار خوبي را شاهد خواهيم بود.
وي خاطر نشان كرد: در آخرين روزهاي سال ۱۴۰۲ تخصيص بودجه خوبي در اختيار دستگاه ها قرار گرفت كه در راستاي ارايه خدمات مناسب در پايان سال به كارمندان پرداخت شود.
شيريزاد ادامه داد: در آخرين روزهاي سال گذشته با تلاش همكاران سازمان مديريت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصي سنواتي بازنشستگان پرداخت و الباقي آن نيز بزودي پرداخت خواهد شد.
ايشان ياد آور شد: در نشست مهمي كه با آقاي غضنفري رئيس صندوق توسعه ملي داشتيم مقرر شد، شركت هاي بزرگ صادرات محور استان بتوانند به ميزان مورد نيازشان از اين صندوق تسهيلات ارزي دريافت كنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23539