• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
اداره کل محیط زیست استان البرز:

توزیع کیسه های زباله تجدید پذیر در ایستگاه های سفرهای نوروزی مستقر در شهرستان ساوجبلاغ

  • کد خبر : 23525
  • 06 فروردین 1403 - 12:58
توزیع کیسه های زباله تجدید پذیر در ایستگاه های سفرهای نوروزی مستقر در شهرستان ساوجبلاغ
در اجرای برنامه ها و مصوبات ستاد خدمات سفرهای نوروزی و نیز برنامه اقدام ملی مسیر سبز – ایران پاک اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ اقدام به توزیع کیسه های زباله تجدید پذیر در ستادهای اجرایی خدمات سفرهای نوروزی نمود.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان البرز، محمد کلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر گفت:ضمن بازدید از ستادهای اجرایی و تبریک فرا رسیدن سال نو و خدا قوت به مامورین اجرایی در ایستگاه های خدمات سفرهای نوروزی در ورودی شهر هشتگرد، مهستان و کوهسار تعدادی کیسه‌ زباله جهت توزیع در بین گردشگران و مسافران نوروزی تقدیم گردید .
کلاته در ادامه توضیح داد: این کیسه های پلاستیکی از مواد تجدید پذیر تهیه و قابلیت بازگشت به طبیعت را دارند، به محیط زیست هیچ آسیب جبران ناپذیری وارد نمی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن تخریب و تجزیه می شوند و به چرخه محیط زیست باز می گردند.
وی در پایان با بیان اين نکته که حمایت و حفظ محیط زیست وظیفه ای همگانی است از مردم فهیم و شهروندان طبیعت دوست درخواست کرد در ایام نوروز و گردش در طبیعت، حافظ محیط زيست بوده و با جمع آوری زباله های خود طبیعت زیبای ایران را پاک نگاه دارند.
بیایید با حفظ محیط زیست ، سرسبزی و طراوت را به طبیعت و شادابی و نشاط را به خودمان هدیه کنیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23525