• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیرکل استاندارد البرز:

بیش از ۳۵۰۰ بازرسی کارشناسی از واحدهای تولیدی انجام شده است

  • کد خبر : 23490
  • 03 فروردین 1403 - 11:35
بیش از ۳۵۰۰ بازرسی کارشناسی از واحدهای تولیدی انجام شده است
مدیرکل استاندارد البرز اظهار داشت:وظیفه یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی ارائه گزارش عملکرد به شهروندان است، براین اساس بیش از 3500 بازرسی کارشناسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش در استان البرز انجام شده است

به گزارش کوه سرفراز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش اول خود به شهروندان درخصوص خدمات این اداره کل اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر آرای مردم و شهروندان است، وظیفه یک مدیر به عنوان خدمتگزار ملت آن است که گزارش عملکرد خود را در پایان سال به شهروندان اعلام کند.

وی افزود: بر همین اساس در تعطیلات نوروزی امسال مصمم شدیم از روز ۲۹ اسفند و در طول ۱۴ روز ۱۴ گزارش به شهروندان ارائه کرده و ابائی از شنیدن نظرات شهروندان نداشته و از آن استقبال می کنیم.

مدیر کل استاندارد استان البرز در ادامه گزارش اول خود در روز ۲۹ اسفند به شهروندان، گفت:بیش از ۳۵۰۰ بازرسی کارشناسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش در استان البرز تنها بخش از خدمات ما در سال ۱۴۰۲ به شهروندان بوده است.

وی در ادامه گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی بازرسی فنی انرژی از صنایع مشمول مقررات استاندارد اجباری در سطح استان محقق شده و همچنین نظارت بر کنترل نصب و اصالت رتبه‌های انرژی مندرج بر روی برچسب انرژی تجهیزات انرژی‌بر نیز بطور کامل براساس برنامه ابلاغی اجرا شده است.

مدیرکل استاندارد البرز تصریح کرد:بیش از ۶۲۰۰ نمونه برداری از واحدهای تولیدی و صدور نتیجه آزمون برای آنها از دیگر خدمات این اداره کل در سال ۱۴۰۲ بوده است.

آئینی متذکر شد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵۰ نمونه برداری طرح طاها در سطح بازار انجام شده و نمونه های تولیدی داخلی و دیگر استان ها مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و همچنین ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی بازرسی فنی و فقهی از صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و گردشگری در سطح استان محقق شده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23490