• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس آتش نشانی کرج:

اطفا ۲۸۴ مورد حریق در کرج

  • کد خبر : 23478
  • 03 فروردین 1403 - 8:04
اطفا ۲۸۴ مورد حریق در کرج
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی اسفند سال گذشته آتش نشانان کرجی به ماموریت ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه اعزام شدند.

به گزارش کوه سرفراز، محمد یساولی گفت: طی ماه گذشته، با حضور ۳ هزار و ۱۴۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۸۲۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۱۵۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۱۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، اضافه کرد: طی ماهی که گذشت ۲۲۱ مورد نجات یافته، ۶۹ مصدوم و ۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۶۹ مأموریت، ایستگاه ۱۰۲ با ۵۳ مأموریت و ایستگاه ۱۱۴ با ۳۵ مأموریت اعزامی انجام شد، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۲۸ مورد جواز و ۲۰۴ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۳ مورد گواهی علت حریق و ۸۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۵۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۹ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد یک مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23478