• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار البرز:

۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می دهند

  • کد خبر : 23434
  • 28 اسفند 1402 - 13:34
۱۹ ایستگاه نوروزی در مبادی البرز به مسافران خدمات ارائه می دهند
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در البرز ۱۹ ایستگاه نوروزی متشکل از هلال احمر، اورژانس، میراث فرهنگی و گردشگری، پلیس و... برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا شده و مجموعه دستگاه های مربوطه در آنها مستقر هستند.

به گزارش کوه و سرفراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح ایستگاه های نوروزی که روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ در ابتدای جاده بیلقان برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول سال نو، افزود: ستاد سفر کشور و به تبع آن استان البرز با هدف برنامه ریزی برای استقبال از مسافران تشکیل می شود و تدابیر لازم جهت مدیریت موضوعات مربوطه انديشيده می شود.

وی ادامه داد: در استان جلسات متعددی برابر مقررات و ضوابط ابلاغی شکل گرفته و وظایف و مسئولیت های تمامی دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و امدادی تبیین و مشخص شده است.
عبداللهی گفت: در البرز ۱۹ ایستگاه نوروزی متشکل از هلال احمر، اورژانس، میراث فرهنگی و گردشگری، پلیس و… برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا شده و مجموعه دستگاه های مربوطه در آنها مستقر هستند.
وی افزود: مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی و… در استان آماده ارائه خدمات هستند و به موازات این امر دستگاه های نظارتی نیز روند خدمت رسانی به مردم را زیر ذره بین دارند.
استاندار البرز گفت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: از خانواده ها و بویژه رانندگان عزیز تقاضا می شود که در حین سفر در مواقع لازم به استراحت بپردازند و در هنگام تردد با توجه به ازدحام خودروها، صبر و شکیبایی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23434