• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
شهردار محمدشهر:

تجلیل از مهندس حسن زاده به مناسبت روز شهردار

  • کد خبر : 23353
  • 24 اسفند 1402 - 11:56
تجلیل از مهندس حسن زاده به مناسبت روز شهردار
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر، همزمان با سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار از فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی مهرداد حسن زاده  شهردارمحمدشهر در توسعه و آبادانی شهر با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

این تقدیر و تشکر با حضور تمامی اعضای شورای اسلامی شهرمحمدشهر در آغازجلسه رسمی فوق العاده یکصدو بیست و ششمین در صحن علنی شورا برگزار شد.
در متن این لوح سپاس آمده است:
جناب آقای مهندس مهرداد حسن زاده
شهردار پرتلاش محمدشهر
با سلام؛
جای سرور و خرسندی است که در دوره مدیریت جنابعالی که متعهدانه و متخصصانه در جهت توسعه و پیشرفت شهر محمدشهر تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف مدیریت شهری همت گمارده‌اید، شاهد تحولات شگرف و امید بخش عمرانی و فرهنگی می باشیم.
بدینوسیله ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، روز ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری را که به منظور ارج نهادن و قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است ، به شما تبريك عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عموم در مسیر خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.
پیشاپیش طلیعه بهار طبیعت سال 1403 را تبریک گفته و از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز قرین پویایی و پایایی بدارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23353