• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیر تعاون روستایی استان البرز:

۹۵ جایگاه عرضه میوه نوروزی و خرما در البرز راه اندازی شد

  • کد خبر : 23346
  • 24 اسفند 1402 - 10:37
۹۵ جایگاه عرضه میوه نوروزی و خرما در البرز راه اندازی شد
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: به منظور توزیع سیب و پرتقال مصرف خانوار در عید نوروز و خرما برای ماه مبارک رمضان، ۹۵ جایگاه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از ایرنا، عادل مصدقی» با بیان اینکه از این تعداد غرف، ۲۵ جایگاه در شهرستان کرج راه اندازی می شود، افزود: از این تعداد غرفه در کرج چهار جایگاه توسط تعاونی روستایی و صنف میوه فروشان در پایین دست اتوبان کرج- قزوین و مابقی توسط سازمان میادین میوه و تره بار دایر می شود.

وی اظهار کرد: در شهرهای اقماری شهرستان کرج نیز با هماهنگی شهرداری کرج و صنف میوه فروشان، چهار جایگاه در ماهدشت، سه جایگاه در محمدشهر، چهار جایگاه در کمالشهر و یک جایگاه در شهر گرمدره راه اندازی می شود.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده مقرر شده در شهرستان کرج ۵۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال توزیع شود و در مابقی شهرستان ها به جز فردیس ۲۳۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال توزیع می شود ضمن اینکه تامین میوه در فردیس بر عهده خود این شهرستان است.

مصدقی افزود: در شهرستان فردیس ۲۰ غرفه راه اندازی می شود که ۱۰ غرفه توسط سازمان میادین میوه و تره بار این شهرستان و ۱۰ غرفه نیز توسط اتاق اصناف ایجاد می شود.

مدیر تعاون روستایی استان البرز با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده غرفه های عرضه از ۲۳ یا۲۴ اسفند ماه شروع به کار خواهند کرد، اظهار کرد: به زودی کمیته راهبری استان تشکیل می شود تا زمان و قیمت دقیق این اقلام برای توزیع اعلام شود.

وی یادآور شد: در روند توزیع میوه های نوروزی دستگاه های نظارتی همچون جهاد کشاورزی، تعزیرات، بسیج اصناف، تعاون روستایی و صمت نظارت های لازم را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23346