• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
رئیس اتحادیه عکاسان و خدمات رایانه ساوجبلاغ:

استفاده از خدمات تصویربرداری برای تالارداران ساوجبلاغ الزامی نیست

  • کد خبر : 23342
  • 24 اسفند 1402 - 10:29
استفاده از خدمات تصویربرداری برای تالارداران ساوجبلاغ الزامی نیست
علی میرزائیان رئیس اتحادیه عکاسان و خدمات رایانه ساوجبلاغ گفت: برگزاری مراسمات در تالار تابع قوانین صنفی خود میباشد و گاها دیده می‌شود که بعضی از تالارداران صاحبان مراسم را الزام به استفاده از خدماتی می‌کنند که به حوزه صنفی آنها مربوط نمی‌شود.

به گزارش کوه سرفراز، به نقل از روابط عمومی اصناف ساوجبلاغ، رییس اتحادیه عکاسان و خدمات رایانه بيان کرد: گزارشاتی از بعضی از تالارداران به اتحادیه میرسد مبنی بر اینکه این عزیزان صاحبان مراسمات را ملزم به استفاده از خدمات عکاسی و فیلمبرداری می‌کنند که گاها به دلیل حرفه ای نبودن تیم عکاس و فیلمبردار باعث ایجاد نارضایتی صاحب مجلس شده است.

 میرزائیان در ادامه افزود: کسانی که در تالارها خدمات عکاسی و فیلمبرداری ارائه می‌دهند فاقد مجوزهای حرفه ای و قانونی میباشد و قیمت های پیشنهادی از قیمت مصوبه بالاتر میباشد که ما از طریق اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیرات قطعا نسبت به این موارد برخورد قانونی خواهیم کرد‌.

 وی تشریح کردند: انتظار میرود صاحبان تالارها خدمات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس را به صنوف دارای پروانه واگذار کنند.

 علی میرزائیان رئیس اتحادیه عکاسان و خدمات رایانه در پایان خاطر نشان کرد که شهروندان در صورت اجبار از سوی تالارداران مبنی بر استفاده از خدمات عکاسی و فیلمبرداری می‌توانند با شماره ٠٢۶۴۴٢٢۴١٣٣ واحد بازرسی اتاق اصناف تماس و گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23342