• برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
شهردار کرج:

شهرداری کرج با تمام توان در روزهای پایانی سال خدمت رسانی می کند 

  • کد خبر : 23325
  • 23 اسفند 1402 - 16:23
شهرداری کرج با تمام توان در روزهای پایانی سال خدمت رسانی می کند 
شهردار کرج طی بازدید از معاونت مالی و اقتصادی این نهاد و خداقوت گویی به همکاران این حوزه که در روزهای پایانی سال با توان مضاعف به مراجعین خدمات ارائه می دهند، همچنین با تعدادی از شهروندان گفتگو کرد و میران رضایتمندی ایشان از نحوه پاسخگویی و خدمت رسانی را جویا شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی در این بازدید که در حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج و مدیران کل و کارشناسان این معاونت صورت پذیرفت، گفت: معاونت های شهرسازی و معماری و مالی و اقتصادی در ایام پایانی سال ترافیک کاری مضاعفی دارند که طبیعی است و انتظار می رود همکاران محترم به خوبی پاسخگوی مراجعین باشند و با تمام توان و صبوری خدمات مربوطه را ارائه دهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق گزارشی که معاون محترم ارائه نمودند، شهرداری کرج امسال نیز در بحث تحقق بودجه سالانه و متمم آن عملکرد قابل قبولی ارائه نموده و شاهد همکاری خوب شهروندان و سازندگان محترم در پرداخت عوارض و مطالبات و انجام امور اداری و مالی مربوط به دریافت پروانه ساختمانی هستیم و این موارد ترافیک کاری بخش های مختلف را تشدید نموده است.

این مسئول عنوان کرد: آمادگی داریم تا در صورت نیاز و افزایش تعداد مراجعین، ساعات کاری را در روزهای پایانی سال در بخش های دارای ترافیک کاری افزایش دهیم تا مراجعین خدمات لازم را توأم با رضایتمندی و سرعت و کیفیت مناسب دریافت نمایند؛ هدف نهایی ما نشاندن لبخند رضایت بر چهره شهروندان عزیزمان است.

همچنین در این دیدار تعدادی از مراجعین موضوعات و دغدغه های خود را با شهردار کرج در میان گذاشتند که در جهت تسریع امور دستورات لازم صادر شد و معاون‌ مالی و اقتصادی نیز گزارشی از روند تحقق بودجه و متمم آن و روند خدمت رسانی به مراجعین در روزهای پایانی سال ارائه نمود

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23325