• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
فرمانده انتظامی البرز:

دستگیری ۱۶ باند سرقت و ۱۲۴ سارق و مالخر

  • کد خبر : 23305
  • 22 اسفند 1402 - 17:53
دستگیری ۱۶ باند سرقت و ۱۲۴ سارق و مالخر
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری از ۱۲۴ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز، سردار “حمید هداوند” روز سه شنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اظهار کرد: طی این مدت ۱۶ باند سرقت و ۱۲۴ سارق و مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۸۴ تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان افزود: در این طرح ۱۶ دستگاه خودرو و ۱۴۴ دستگاه لوازم و قطعات سرقتی خودرو نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح حدود ۱۰۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی همچنین از کشف ۴۲۳هزارو ۵۰۰ عدد مواد محترقه و ۲هزارکیلوگرم انواع مواد اولیه ساخت موادمحترقه در این استان خبرداد و گفت: تاکنون ۳۰ نفر دراین زمینه دستگیرشده اند.

سردار هداوند افزود: پلیس این استان با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چهارشنبه آخر سال با امنیت کامل سپری کنند.

وی بیان کرد: پلیس نه تنها مخالف شادی مردم نبوده بلکه در کنار مردم در شادی آن ها سهیم است اما با رفتارهای مخاطره آمیز برخورد می کند.
فرمانده انتظامی البرز گفت:چنانچه افرادی اقدام به ایجاد راه بندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد خواهد کرد.
وی از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود ، خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.
فرمانده انتظامی البرز همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
هداوند گفت: اگر افرادی با خودرو اقدام به مزاحمت مردم بکنند علاوه بر برخورد قانونی با مرتکب ، خودروی آنها نیز توقیف می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23305