• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج

تسریع در صدور پروانه ساختمانی در ایام پایانی منجر به تخطی از قوانین و تضییع حقوق شهرداری کرج نشود

  • کد خبر : 23295
  • 22 اسفند 1402 - 14:26
تسریع در صدور پروانه ساختمانی در ایام پایانی منجر به تخطی از قوانین و تضییع حقوق شهرداری کرج نشود
دبیر و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: باتوجه به افزایش عوارض صدور پروانه ساختمانی در سال 1403، تسریع در صدور پروانه ساختمانی در ایام پایانی سال منجر به تخطی از قوانین و تضییع حقوق شهرداری کرج مانند تجارب تلخ سنوات گذشته نگردد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصدو پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر طی تذکراتی به شهردار اظهارداشت: تعدادی از تباصر بودجه سال 1403 شهرداری کرج من جمله تباصر 16 ، 18 ، 20 و 25 هزینه کرد در ردیف های معینی از بودجه سال ۱۴۰۳ را منوط به ارائه برنامه و تصویب آن در کمیسیون های تخصصی شورا کرده است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: با عنایت به اینکه تباصر مذکور عملیات جاری شهرداری را در حوزه های پرسنلی و خدمات شهر از ابتدای سال تحت تاثیر قرار می دهد و تا کنون نیز اقدامی در این خصوص انجام نگرفته است و مکاتبه ای به شورا ارسال نشده است، تبعات قانونی آن برعهده شهرداری کرج می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد پرداخت های پرسنلی مطابق قانون انجام شود و علاوه بر توجه به معیشت پرسنل شهرداری کرج، حقوق و منافع سایر شهروندان کرجی نیز لحاظ شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23295