• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
باحضور مسئولین استانی:

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 23289
  • 22 اسفند 1402 - 14:21
هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد
این مراسم با حضور مسؤولان استانی و شهری، دبیران و داوران جشنواره‌های مذکور و جمعی از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر با سخنرانی سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از کوه سرفراز هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر شامگاه شنبه با معرفی ۵۵ نفر از برترین‌ها در حالی به کار خود پایان داد که ۶ نفر از خبرنگاران و تصویربرداران خبرگزاری ایرنا در البرز عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در این آیین رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌ گرافیک، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست قالب‌های این جشنواره بودند و از جمله بخش‌های اصلی این جشنواره می‌توان به شعار سال «مهار تورم، رشدتولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه‌های اقدام اشاره کرد.

ابراهیم نوروزی‌فر افزود: امید و نشاط‌ آفرینی، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، حجاب زنان و غیرت مردان، رسانه و گروه های جهادی، موضوعات اجتماعی همچون خانواده، ازدواج، فرزندآوری، اعتیاد و ‌طلاق از دیگر موضوعات اصلی و مقاومت فلسطین و غزه، رسانه و انتخابات، ایمنی، صرفه جویی در مصرف گاز و استان سبز، مدیریت شهری کرج، تهدیدها و فرصت‌ها، وقف و رسانه و صنایع دستی و گردشگری، بخش های ویژه این جشنواره هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز عنوان کرد: آثاری در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز شرکت داده شدند که در بازه زمانی ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری یا استانی، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

در این آیین در بخش گزارش خبری  «مژگان السادات سجادی» و «مریم صوفی» به ترتیب عناوین سوم و اول را کسب کردند و «محمدمهدی پورعرب» در بخش عکس و ایثار و شهادت (ویژه) دو جایزه شایسته تقدیر و سوم را کسب کرد.

همچنین در بخش ویژه وقف و رسانه نیز «مهدی مرادی» و «نوشین طهماسبی» به ترتیب عناوین دوم و اول و «حکیمه کشاورز» نیز در بخش ویژه غزه و فلسطین عنوان اول را از آن خود کردند.

اسامی برترین های جشنواره ابوذر البرز در حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:
محور تعاون، کار و رفاه اجتماعی: رتبه اول :الناز رحمت نژاد (خبرگزاری بسیج) رتبه های برتر: محمد شیرزاده ایرج (صدا و سیما) محمد ساداتی (پایگاه خبری صدای صنعت) جعفر اسدی (صدا و سیما) وحید سلیمان زاده (خبرگزاری تسنیم) اکبر حیدری( پایگاه خبری همبستگی ملی )

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23289