• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

شهرداری در پروژه‌های عمرانی به پیوست فرهنگی و اجتماعی توجه کند

  • کد خبر : 23279
  • 21 اسفند 1402 - 15:13
شهرداری در پروژه‌های عمرانی به پیوست فرهنگی و اجتماعی توجه کند
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت شهرداری در پروژه‌های عمرانی به پیوست فرهنگی و اجتماعی توجه کند.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شورای شهر کرج، حسین مهاجری در جلسه ۱۵۹ رسمی شورا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: پاسخ به مسائل شهر صرفا تعریف پروژه‌های عمرانی نیست و شهرداری می‌بایست در پروژه‌ها به پیوست فرهنگی و رضایتمندی شهروندان توجه کند

مهاجری خطاب به شهردار تصریح کرد: آیا توجه به موضوعات فرهنگی اجتماعی در شهر به قدر نیاز و کفایت توجه شده است؟ آیا در ماه مبارک رمضان رویدادهای فرهنگی و مذهبی شهر به حد کفایت برنامه ریزی شده است؟

وی افزود: برخی از مسائل در شهر صرفاً با تعریف پروژه‌های عمرانی برطرف نمی‌شود و ادامه داد: برای مثال حوزه ترافیک علاوه بر احداث تقاطعات غیرمسطح و تعریض معابر و … ، نیازمند فرهنگ سازی در حوزه ترافیکی است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر در ادامه یادآور شد: تعریف پروژه بدون توجه به مسائل و پیوست فرهنگی ، شهر را به چالش کشیده و نارضایتی در شهروندان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی و اولی بودن آن نسبت به مسائل اقتصادی ادامه داد: انتظار داریم تا حوزه های مرتبط در شهرداری و همکاری مدیریت شهری با نهادهای فرهنگی ، پروژه‌های شهری از تک بعدی خارج شوند چرا که بستر پروژه‌های عمرانی، توجه مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23279