• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

اختتامیه دومین دوره جشنواره تبلیغات فرهنگی استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 23263
  • 21 اسفند 1402 - 8:22
اختتامیه دومین دوره جشنواره تبلیغات فرهنگی استان البرز برگزار شد
مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره تبلیغات فرهنگی استان البرز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مشارکت انجمن کانون ها و شرکت های تبلیغاتی استان البرز، یکشنبه 20 بهمن 1402 در محل سالن جلسات گفتگوی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره تبلیغات فرهنگی استان البرز با حضور سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران مسئول کانون های تبلیغاتی و اهالی رسانه استان البرز برگزار شد.
جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدعووین و بیان برخی از مشکلات عرصه تبلیغات استان بر لزوم اجرای مقررات در عرصه تبلیغات تاکید کرد.
در ادامه این جلسه علی نوروزی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه کرد.
سپس دکتر محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت توجه به تبلیغات نوین و به روز شدن کانون های تبلیغاتی و برگزاری جشنواره ملی در عرصه تبلیغات تاکید نموده و اقدامات حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عرصه تبلیغات و حمایت از کانون های تبلیغاتی را بیان کرد.
در ادامه محمد طاهری، رئیس گروه رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نمایندگی از هیات داوران، بیانیه هیات داوران را قرائت نمود.
در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره نیز، برگزیدگان معرفی گردیده و لوح تقدیر و هدایای خود را از مسئولین برگزاری دریافت نمودند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23263