دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت تکواندو شهرستان با فرماندار چهارباغ

طی نشست صمیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت تکواندو شهرستان با حضور در دفتر فرمانداری با” مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ “دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان چهارباغ در این دیدار ضمن تبریک موفقیت های تیم تکواندو شهرستان به مجموعه هییت تکواندو خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم در کنار فعالیت های مختلف حمایت همه جانبه از ورزشکاران شهرستان برای درخشش روز افزون در صحنه‌ مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: این شهرستان به لحاظ استعدادهای ورزشی با وجود حداقل امکانات، بسیار غنی و توانمند است و در صورت توسعه زیرساخت‌ها که از بدو تصدی مسؤلیت این مهم آغاز شده است بیش از گذشته تلاش خواهد شد تا بسترهای شکوفایی ظرفیت‌های ورزشی نمایان تر شود.

گفتنیست در این جلســـه که با حضور مهندس میرفلاح مشاور پیگیری امور ویژه فرماندار همراه بود؛ رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هییت تکواندو و ورزشکاران قهرمان از حمایت های فرماندار ساعی شهرستان در امر ورزش و ورزشکاران تقدیر و تشکر کردند و ابراز امیدواری نمودند این حمایت های مستمر با ارتقاء ورزش و هییت های ورزشی همراه بوده و نام و برند شهرستان چهارباغ در سطح کشور و مسابقات بین المللی درخشان باشد.

در پایان از سه ورزشکار جوان بانو و یک ورزشکار جوان آقا که در مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا صاحب گردن آویزهای رنگارنگ طلا، نقره و برنز شده بودند بهمراه حامی مالی تیم هیئت تکواندو توسط فرماندار و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا