• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیریت شهری هشتگرد:

افتتاح ایستگاه آتش نشانی و دفتر ناحیه خدماتی در شهرک ینگی امام

  • کد خبر : 23181
  • 18 اسفند 1402 - 9:40
افتتاح ایستگاه آتش نشانی و دفتر ناحیه خدماتی در شهرک ینگی امام
این پروژه با حضور خانواده معظم شهدا ، دکتر حدادی نماینده مجلس ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد ، رئیس امور مساجد ، اصحاب رسانه ، ساکنین شهرک ینگی امام افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش کوه سرفراز، این پروژه با حضور خانواده معظم شهدا ، دکتر حدادی نماینده مجلس ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد ، رئیس امور مساجد ، اصحاب رسانه ، ساکنین شهرک ینگی امام افتتاح و به بهره برداری رسید

اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل این پروژه که از سال ۹۸ احداث آن آغاز شده ۵۰ میلیارد ریال می باشد که با در نظر گرفتن تملک ملک توسط شهرداری و ارزش آن ، پروژه ای با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال هدیه مدیریت شهری هشتگرد به ساکنین شهرک ینگی امام خواهد بود .

مساحت این پروژه در طبقه همکف ۳۰۲ متر مربع می باشد که شامل اتاق مدیریت ، تاسیسات ، سرویسهای بهداشتی ، آشپزخانه ، اتاقهای اداری ، اتاق استراحت ، نگهبانی و آشیانه است .

طبقه اول این بنا نیز که به عنوان دفتر ناحیه خدماتی ینگی امام احداث گردیده به مساحت ۱۸۵ متر مربع شامل اتاق مدیریت ، دفتر دار ،آبدارخانه ، انبار ، سرویسهای بهداشتی و اتاقهای اداری می باشد .

هدف از اجرای پروژه ، کاهش زمان خدمات رسانی سازمان آتشنشانی به حوادث در شهرک ینگی امام و حوادث در اتوبان و جاده قدیم هشتگرد_کرج و همچنین احداث محل استقرار نمایندگی شهرداری در این شهرک برای خدمات دهی بهتر به شهروندان می باشد .

نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به شهرک ینگی امام در سایت اداری شهر هشتگرد و با فاصله حدود ۱۰ دقیقه از این شهرک بوده و محل استقرار دفتر خدماتی و نمایندگی شهرداری نیز قبل از این در این شهرک بصورت استیجاری بوده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23181

برچسب ها