• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

بساط اختلاف افکنی بین کارکنان کارمندی و کارگری مدیریت شهری کرج برچیده شود

  • کد خبر : 23061
  • 16 اسفند 1402 - 8:08
بساط اختلاف افکنی بین کارکنان کارمندی و کارگری مدیریت شهری کرج برچیده شود
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بساط اختلاف افکنی بین کارکنان کارمندی و کارگری مدیریت شهری کرج برچیده شود.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم‌پور در نطق پیش از دستور جلسه یکصدو پنجاه و هفتم رسمی شورا که عصر امروز سه‌شنبه پانزدهم اسفند برگزار شد، از حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تقدیر کرد و گفت: مردم شریف ایران و ساکنان استان البرز و شهروندان فهیم کرج یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند و ادامه داد: شاهد بودیم که مردم با سلایق مختلف و نگاه‌های سیاسی متفاوت در انتخابات مشارکت داشتند که در حقیقت مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

علی قاسم پور خطاب به شهردار گفت: بساط اختلاف افکنی و دعوای الاکلنگی بین همکاران با قراردادهای کارگری و کارمندی را برچینید.

وی ادامه داد: از ابتدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج، اعضای شورا حمایت همه جانبه را از کارکنان مدیریت شهری انجام داده اند اما ظاهراً منفعت برخی از افراد در تفرقه افکنی و حکمرانی بر فضای موجود است.

عضو شورای اسلامی شهر افزود: در برخی از محافل به نقل از شهردار گفته می‌شود که شورا در پرداخت مزایای کارکنان ممانعتی ایجاد کرده است و خطاب به شهردار ادامه داد: شما تاکنون چه لایحه‌ای را در حمایت از کارکنان آورده‌اید که شورا مصوب نکرده است؟ اگر حق و حقوقی باید به کارکنان پرداخت شود ، چرا پرداخت نمی‌شود؟ و اگر پرداختی منوط به استعلامی از مراجع ذی صلاح دیگر شده است ، چرا پیگیر نتیجه موضوع نیستید؟ و این در حالی است که شورای اسلامی شهر ردیف اعتباری مرتبط را مصوب و ابلاغ کرده است.

قاسم پور خطاب به همکاران مدیریت شهری کرج گفت: شما کارکنان عزتمند شهرداری هستید و این شورا تمام توان خود را برای حمایت از شما گذاشته است اما مدیریت فرمان با اعضای شورا نیست.

وی ادامه داد: مظلومیت شورا در این دوره کاملاً مشهود است و نوک پیکان عدم مدیریت صحیح شهردار ، خطاب به شوراست در حالیکه بی‌تدبیری شهردار در جمع کردن بساط اختلاف افکنی موجب بروز نارضایتی در کارکنان شده است.

قاسم پور در پایان اذعان داشت: انتظار داریم فضای مدیریتی در شهرداری به نحوی باشد که کلیه کارکنان بتوانند به حق و حقوق قانونی خودشان برسند و اعضای شورا نیز برای بهتر شدن رفاهیات کارکنان مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کند و البته نگاه شورا به خدمتگزاران در مجموعه به عنوان کارکنان فارغ از نوع قرارداد آنان است.

شایان ذکر است شورای اسلامی شهر کرج همواره در راستای افزایش رفاهیات کارکنان مدیریت شهری و ایجاد عدالت دریافتی بین کارکنان، فارغ از نگاه نوعیت قرارداد تلاش کرده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23061