• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

نقش مهم رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات

  • کد خبر : 22994
  • 13 اسفند 1402 - 6:58
نقش مهم رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز : رسانه‌های مکتوب و فعالان فضای مجازی توانستند با اطلاع‌رسانی شفاف ، آگاهی بخش و بموقع به آحاد جامعه ، نقش مهم و تأثیرگذاری در حضور و مشارکت آنها در عرصه سیاسی ایفا نمایند .
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز ، سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت : در نظام جمهوری اسلامی مردم سرمایه بزرگی برای بسیاری از امور هستند و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و هنری می‌تواند اقتدار نظام، اتحاد ملی و انسجام عمومی درصحنه‌ها را به نمایش گذارد که ثبت و ضبط آنها نقش بسزایی دارد .
سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تقدیر از نقش پر رنگ اصحاب رسانه ، خبرنگاران ، فعالان مجازی ، اعضاء خانه مطبوعات ، اعضاء بسیج رسانه در انعکاس حماسه ی حضور و وحدت آفرین  مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود : وحدت مردم و مشارکت آگاهانه آنان در  عرصه های مختلف باعث توسعه و تعالی جامعه شده  که ثبت و ضبط آن جز از درگاه رسانه و مطبوعات میسر نمی باشد .
وی افزود: حضور حداکثری خبرنگاران و عکاسان بالغ بر 50 نفر در شعب اخذ رای در کرج و شهرستان های تابعه  استان البرز ، برگ زرینی از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در این دوره از انتخابات بود .
خبرنگاران و فعالان فضای مجازی همچون ادوار گذشته مشغول انجام وظیفه و رسالت خطیر اطلاع رسانی بوده و هستند و در این دوره از انتخابات توانستند از حضور  پر شور  پیر و جوان ، زن و مرد ، رای اولی ، مسئولان و پیشکسوتان جامعه مصاحبه ها و گزارش هایی تهیه و ثبت و ضبط نمایند که شایسته تقدیر است .
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در  استان البرز افزود: معتقدیم فعالان رسانه ای در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاثیر بسزایی داشتند و بخش اعظمی از این مشارکت به علت اطلاع رسانی سریع، دقیق ، شفاف و بی کم کاست رسانه های مکتوب و فعالان فضای مجازی  بود
لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22994