• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
متن اطلاعیه:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های غرب استان البرز

  • کد خبر : 22931
  • 09 اسفند 1402 - 23:52
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های غرب استان البرز
با احترام به اطلاع نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی می‌رساند، طی فرآیند بررسی رسيدن به گزینه نهایی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ، بعد از برگزاری جلسات مکرر در مراحل مختلف ، بررسی و مصاحبه ها انجام شد.

در گام بعدی طبق فرآیند، مجمع عمومی شورای ائتلاف با حضور نامزدهای راه یافته به مجمع در حضور سرپرست شورای ائتلاف و دبیر استان با جمع حاضر دعوت شده بصورت متمرکز به انجام رسید.و نفر اول مجمع جناب آقای علی حدادی از بین چهار گزینه با دارا بودن اصل ولایت مداری ، انقلابی، تلاشگر و پیگیر مشخص گردید . از آنجائیکه شورای ائتلاف استان تشکیل نشد، صورتجلسه توسط سرپرست استان به مرکز در تهران ارسال و قاعدتا باید نفر اول را بعنوان نامزد اصلح با در نظر گرفتن خرد جمعی اعلام می‌داشتند،. ولی متاسفانه نفر سوم مجمع عمومی را اعلام نمودند.
با توجه به امانتداری ارای مجمع عمومی قویا اعلام می‌داریم نسبت به چیدمان لیست اعلامی اعتراض داشته، و نفر اول جناب آقای علی حدادی را بعنوان گزینه نهایی شهرستان های غرب استان البرز به نیروهای انقلاب معرفی می نماییم، و مسرا از نامبرده اعلام حمایت می‌کنیم. باشد تا مسؤلان رده بالا به نظرات آحاد کف جامعه که جملگی مدیون آنها می‌باشیم، که هم آنان صاحبان اصلی این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ترتیب اثر داده و احترام گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22931

برچسب ها