• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
شهردار مشکین دشت :

برگزاری آیین تجلیل از مهندسان مدیریت شهری مشکین دشت به مناسبت روز ملی مهندس

  • کد خبر : 22865
  • 08 اسفند 1402 - 8:29
برگزاری آیین تجلیل از مهندسان مدیریت شهری مشکین دشت به مناسبت روز ملی مهندس
به مناسبت روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی اندیشمند بزرگ ایرانی، دکتر سلگی شهردار مشکین دشت در جلسه تجلیل از مهندسین شهرداری مشکین دشت ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای این قشر پرتوان، خلاق و نوع آور در عرصه اندیشه از زحمات تلاشگران مهندسی تقدیر كرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پايگاه اطلاع رساني و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، دکتر سلگی در این نشست صمیمی بیان داشت؛ مدیریت شهری مجموعه به‌ هم‌ پیوسته‌ای است که قطعاً با تلاش و پشتکار شما کارکنان و مهندسین شهرداری با تعامل، همکاری و خلاقیت محقق می‌شود از این‌ روی از شما می‌خواهم به‌ جای اینکه تأثیر بپذیرید، تأثیرگذار باشید و تمام توان و قوای خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم مشکین دشت اهتمام ورزید.

در ادامه این جلسه دکتر فرمانی رئيس شورای اسلامی و مهندس صیادی و مهندس بخشی عضو شورای اسلامی مشکین دشت نیز ضمن تبریک این مناسبت، خدمت به شهر و شهروندان در کسوت مهندسی را یک افتخار دانسته و اظهار كرد: مجموعه شهرداری و شورای ششم تمام سعی و همت خود را برای آبادانی این شهر به كار خواهد گرفت و در این راه نیازمند هم‌اندیشی و اقدام جهادگرانه شما مهندسان و کارکنان شهرداری است.
گفتنی است در پایان جلسه مذکور، از مهندسان شهرداری و شورای اسلامی توسط شهردار و رییس شورای اسلامی مشکین دشت، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22865