• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
استاندار البرز:

باید برای احداث مصلای بزرگ کمالشهر اقدام شود

  • کد خبر : 22857
  • 08 اسفند 1402 - 8:22
باید برای احداث مصلای بزرگ کمالشهر اقدام شود
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شهر ۲۰۰ هزار نفری کمالشهر باید یک مصلی داشته باشد و علاوه بر برگزاری نماز، اقدامات متعدد فرهنگی در آن صورت گیرد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران خانه محله های کمالشهر که در سالن جلسات شورا برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت امام زمان(عج)، به تشریح شرایط استان و لزوم راه اندازی قرارگاه اجتماعی با هدف توانمندسازی ۶۷ محله پرداخت.

وی ادامه داد: شهر کمالشهر نیز نیازمند برنامه ریزی حساب شده در جهت توسعه زیرساخت ها و تقویت سرانه ها است از این رو اگر شورا و شهرداری این شهر اراضی مناسب برای تحقق این امر داشته باشد باید همراهی و مساعدت کند.
عبداللهی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم که نزد وجدان خود، خداوند متعال و مردم، روسفید باشیم.
وی افزود: شهر ۲۰۰ هزار نفری کمالشهر باید یک مصلی داشته باشد و علاوه بر برگزاری نماز، اقدامات متعدد فرهنگی در آن صورت گیرد.
استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت کمالشهر حائز شرایط رای دادن، هستند بنابراین باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم را از حق و تکلیف خود در جهت اقتدار و اعتلای ایران اسلامی، آگاه کنیم.
عبداللهی افزود: خواص بعنوان کسانی که مورد وثوق و محبوب مردم هستند باید در البرز، ایران کوچک پای کار بیایند و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنند.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات، آبروی نظام و ملت است، گفت: حمایت از جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی از خواست و خون شهدا و ایثارگران است، افرادی که از دل خانواده های ما برای پیروزی و دفاع انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22857