• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل بهزیستی استان البرز:

خدمات رایگان حقوقی به یکصدنفر از مددجویان بهزیستی ارائه شد

  • کد خبر : 22681
  • 01 اسفند 1402 - 8:59
خدمات رایگان حقوقی به یکصدنفر از مددجویان بهزیستی ارائه شد
بهزیستی استان البرز در سالی که گذشت صد نفر از مددجویان تحت پوشش رابمنظور حل مشکلات کیفری مورد حمایت تخصصی مشاوره ای قرار داد.

به گزارش کوه سرفراز، مدیر کل بهزیستی در همین راستا گفت :باتوجه به قرارداد بهزیستی البرز با مرکز وکلا و همکاری مستمر با کانون وکلا استان البرز یکصد نفر در خصوص مسائل حقوقی و کیفری شامل مشکلات خانوادگی ،مطالبه ،ملکی ، تصرف ،جرائم عمدو غیرعمد ،بیمه و غیره بصورت رایگان موردحمایت قرار گرفتند.

وجیهه محمدی فلاح ادامه داد: از این تعداد از مراجعین دارای مشکلات کیفری، ۴۵ نفر با معرفی و پیگیری بهزیستی در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تعیین وکیل شدند و ۵۵ نفر با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی بهزیستی البرز راهنمایی و مشاوره شدند.

وی ادامه داد: استفاده رایگان مدجویان از این امکانات برای احقاق حقوقشان از جمله اهداف بهزیستی است، امید است بتوانیم وسیله‌ای باشیم تا روند احقاق حقوق آنها هموار گردد و این افراد به حقوق عامه خود برسند و همچنین مورد انتظار است نه تنها در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بلکه در سایر موارد نیز تکریم شوند و بدانیم این عزیزان اگرچه محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، اما از محجوب‌ترین آنها به شمار می‌روند.

مدیرکل بهزیستی البرز تصریح کرد : بهزیستی همکاری بسیار خوب و مستمری در جهت حل مشکلات حقوقی نیازمندان تحت پوشش بامرکز وکلای قوه قضائیه استان و همچنین کانون وکلای استان البرز دارد که قدردان حمایت های این عزیزان هستیم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22681