• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
فرماندار ساوجبلاغ:

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار در شهرستان ساوجبلاغ

  • کد خبر : 22578
  • 25 بهمن 1402 - 13:51
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار در شهرستان ساوجبلاغ
کارگاه آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار با حضور دکتر البرزی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد .

به گزارش کوه سرفراز، فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ابتدای این جلسه با تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه از حضور باشکوه مردم شریف شهرستان در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب قدردانی و تشکر کرد و گفت: این حضور به نوعی یک رفراندوم بود و مردم ما در ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار انقلاب هستند و مستحق بهترین خدمات می باشند .

دکترالبرزی به استقرار ۱۳۲ صندوق ثابت و سیار در شهرستان اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات فعال هستند و بطور متوسط در هر شعبه ۱۷ نفر دست اندرکار حضور دارند .

وی گفت : شما نمایندگان فرماندار نقش مهمی در برگزاری انتخابات دارید و مهمترین مسؤلیت شعبه اخذ رأی بر عهده شمااست و می بایست بحث امنیت صندوق ، چیدمان نیروهای انتظامی و فرآیند اخذ رأی توسط شما مدیریت شود و مردم معطل نشوند .

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: تقلب در انتخابات از سوی مجریان انتخابات بخاطر ساختار آن به هیچ وجه امکانپذیر نیست، اما برخی از تخلفات ممکن است از سوی طرفداران کاندیداها صورت پذیرد که دور از انتظار نیست، لذا آنچه برای ما مهم است، برگزاری انتخابات در نهایت سلامت می باشد که نمایندگان فرماندار نقش اصلی را در ایجاد سلامت انتخابات عهده دار هستند .

وی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد برگزاری انتخابات ، خواستار توجه به آموزشها ، رعایت قوانین و همکاری با ستاد انتخابات در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان شد .
در ادامه هم کارشناسان آموزش به بیان موارد و موضوعات مرتبط با وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی و شرح عملکرد آنان در روز انتخابات پرداختند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22578

برچسب ها