• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

داور خارجی دربی ۱۰۳ را سوت می‌زند؟

  • کد خبر : 22572
  • 25 بهمن 1402 - 8:07
داور خارجی دربی ۱۰۳ را سوت می‌زند؟
یک عضو کمیته داوران مدعی شده که دربی پیش‌رو را یک داور خارجی قضاوت خواهد کرد. دربی ۱۰۳ پایتخت درحالی قرار است اواخر اسفندماه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود که از حالا گمانه‌زنی‌ها درباره زمان قطعی و داور این دیدار آغاز شده. درصورتی‌که این دیدار با تکنولوژی کمک‌ داور ویدئویی برگزار شود، یک بار دیگر موعود بنیادی‌فر به همراه همان تیم قبلی، این مسابقه را قضاوت کرده و خبری از تیم جدید داوری نخواهد بود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از بهار نیوز، برای صدور لایسنس var برای سایر داوران ایرانی تا زمان برگزاری دربی برگشت وجود دارد که در این صورت مطمئنا داوران جدیدی به جز بنیادی‌فر از شانس قضاوت دربی ۱۰۳ برخوردار خواهند شد.

نکته قابل توجه اینکه هفته گذشته دانیال مرادی، رئیس دپارتمان داوری از گرفتن مجوز VAR توسط مهناز ذکایی، حسن اکرمی، امیر عرب‌براقی و مرتضی منصوریان بعد از حضور در کافا و قضاوت مسابقاتی در ازبکستان خبر داده بود.

البته از اکرمی و عرب‌براقی به همراه بنیادی‌فر در دربی‌های قبلی ازجمله دربی ۱۰۲ نام برده شده بود. همه اینها درحالی است که یکی از اعضای کمیته داوران درباره گزینه‌های قضاوت دربی ۱۰۳ اعلام کرد: «به دنبال آن هستیم تا این بار برای دیدار دربی از داور خارجی استفاده کنیم!»

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22572