• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
اداره فرهنگ وارشاداسلامی نظرآباد:

همایش موسیقی سنتی عاشیق های شهرستان نظرآباد و حومه برگزار شد

  • کد خبر : 22541
  • 24 بهمن 1402 - 14:12
همایش موسیقی سنتی عاشیق های شهرستان نظرآباد و حومه برگزار شد
همایش موسیقی سنتی عاشیق های شهرستان نظرآباد و حومه در فرهنگسرای هنر برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نظرآباد، این مراسم به مناسبت چهل وپنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک شعبان با حضور هنرمندان شهرستان ، گوزلی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهبازی از هنرمندان بنام و مشهور موسیقی عاشیقی آذربایجان ،شاعر، آهنگساز ، نوازنده و بنیانگذار خانه ایران عاشیقلار برگزار شد.

گفتنی است خانم توزنده جانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نظرآباد عنوان کرد: برگزاری همایش موسیقی اقوام مختلف ایرانی باعث وحدت میان آنها می‌شود و علاقه‌مندان با تماشای این اجراها با فرهنگ، سنت و موسیقی نواحی مختلف ایران آشنا می‌شوند.با توجه به ظرفیت شهرستان نظرآباد هنرمندانی به نام عاشیق فعالیت دارند ،عاشیق‌ها گروه کاملی هستند که از شاعر، خواننده و نوازنده تشکیل شده است که امروز در این همایش فرصتی فراهم شد کهم در کنار هم گروه های مختلف به اجرای هنرمندانه خود بپردازند. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از زحمات آقایان کلهر و سلمانی جهت برگزاری مراسم و کشاورزی مجری برنامه تقدیر نمودند.
همچنین این همایش با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، کلیپ مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات و شعر خوانی آقای صفايی زنجانی ، تجلیل از پیشکسوتان همراه بود .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22541

برچسب ها