• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

حضور دکتر جلیلی در همایش بزرگ جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز

  • کد خبر : 22436
  • 22 بهمن 1402 - 12:09
حضور دکتر جلیلی در همایش بزرگ جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز
در پی برگزاری «همایش بزرگ جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز» که به «میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان» و با حضور جمع کثیری از کارفرمایان، تولید کنندگان، کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و بخش مهمی از بازنشستگان عزیز در تالار شهیدان نژاد فلاح در روز 17 بهمن ماه برگزار شد، دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر عبداللهی استاندار البرز به عنوان «سخنرانان و مهمانان» این مراسم بودند.

به گزارش کوه سرفراز، دکتر سعید جلیلی راس ساعت ۱۵ در کرج و سالن شهیدان نژاد فلاح حضور یافتند و به صورت رسمی مورد استقبال مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قرار گرفتند. با توجه به تقارن «جلسه وبیناری مجمع تشخیص مصلحت نظام» در ساعات همزمان برگزاری همایش، ایشان در سالن کناری محل برگزاری برنامه مستقر شده و بصورت وبیناری در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت داشتند.

مقرر شد با توجه به ضرورت حضور ایشان در جلسه وبیناری به منظور «حفظ اکثریت» حاضرین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، برنامه‌های مقدماتی این همایش به نوبت برگزار شود تا جلسه دکتر سعید جلیلی به اتمام رسیده و در جمع حاضرین به سخنرانی بپردازند.

همایش طبق قرار قبلی ادامه یافت ، به نحوی که هر لحظه «منتظر اتمام جلسه وبیناری» وی بودیم تا فورا در جمع مردم عزیز حضور یافته و به ایراد سخنرانی بپردازند. دکتر عبداللهی استاندار محترم نیز به عنوان یکی از سخنرانان و مهمانان این برنامه در محل برگزاری همایش حاضر و پس از ایراد سخنرانی به سالن کناری محل استقرار دکتر جلیلی مراجعت و پس از احوال پرسی، خیر مقدم ، دیدار و گفتگوی مختصری را انجام دادند و کماکان جلسه دکتر جلیلی به صورت وبیناری ادامه داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22436

برچسب ها