• برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد:

تقدیر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشتگرد از مدریت شهری در آماده سازی شهر در دهه فجر

  • کد خبر : 22388
  • 19 بهمن 1402 - 7:43
تقدیر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشتگرد از مدریت شهری در آماده سازی شهر در دهه فجر
مهندس بهروز افشاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در گفتگو با واحد روابط عمومی از زحمات شهردار ، معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری و حمایت‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی در آماده سازی شهر و برنامه‌های مختلف در دهه فجر تقدیر تشکر نمود .

به گزارش کوه سرفراز، وی گفت : چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی آغاز گردیده که از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی ، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و آماده سازی شهر برای استقبال از این ایام با دستور شهردار محترم در برنامه کاری حوزه‌های مختلف شهرداری قرار گرفته و خوشبختانه حاصل این تلاش‌ها مشهود و ملموس است .

افشاری به افتتاح ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۲۴ میلیارد ریال در این ایام اشاره کرد که این پروژه‌ها بخشی از اقدامات گسترده عمرانی شهرداری در سال جاری بوده است .

وی در بخش دیگری به اقدامات خوب و موثر فرهنگی شهرداری و شورا در ماه‌های اخیر و میزبانی شایسته از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی اشاره کرد و افزود : میزبانی و همکاری در همایش کنش گران فرهنگی شهرستان با سخنرانی سرکار خانم دکتر فلاح مراد ، همایش بزرگ خانواده آموزش و پرورش ، همایش بزرگ کنش گران عرصه جهاد تبیین و تبلیغات اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد علیرضا پناهیان ، مراسم اختتامیه و اهدا جوایز مسابقه نامه‌ای به سردار دل‌ها ، میزبانی از رویداد بزرگ مردمی اشتغال ، مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، همایش الگوی سوم زن مسلمان ، اجتماع بزرگ فرزندان شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی ، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری چشمه ، مراسم بزرگداشت روز فرهنگی و آیین رونمایی از کتاب تاریخ هشتگرد ، اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال ، یادواره شهدای دانش آموزی و شهدای فرهنگی و … از جمله این برنامه‌ها بوده است .

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از کلیه شهروندان محترم درخواست نمود تا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی کما فی السابق مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام و انقلاب بزنند .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا افزود : مشارکت قوی ، رقابت واقعی ، سلامت و امنیت از جمله نکات مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات است که امیدواریم خواسته معظم له با مشارکت مردم عزیز تحقق یابد .

افشاری با تقدیر از زحمات مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، معاونین ، مسئولین واحدها و به ویژه حوزه معاونت خدمات شهری ، معاونت فرهنگی ، اداره سیما و منظر ، روابط عمومی و حوزه مالی شهرداری در زمینه پشتیبانی برای تهیه اقلام و فضاسازی شهر به مناسبت دهه فجر تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد : آذین بندی گسترده امسال الحق در خور تحسین است چون به موقع فضای شهر برای این دهه مبارک آماده گردیده بود و نصب المانهای ویژه نمایی انقلابی به شهر بخشیده است .

وی در پایان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلفی با عنوان ” فجر تا ظهور” خبر داد که با پیگیری کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای هشتگرد و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی از دهه فجر آغاز و تا نیمه شعبان ادامه خواهد یافت و از کلیه فرهیختگان ، هنرمندان و صاحب نظران در حوزه فرهنگ و هنر دعوت نمود تا پیشنهادات خود را جهت بررسی و اجرا به مدیریت شهری ارائه نمایند

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=22388